Zápisky z plavby

7. den

Dneska jsme vstali rozumně brzo a dali si snídaňku, na kterou jsme si udělali jednoduchou, ale dobrou sýrovou pomazánku. Potom jsme už naposledy sbalili stany, vykoupali se v řece a vyrazili jsme s našimi batůžky do Tábora. Tam jsme si dali rozchod na zmrzlinu a cokoliv co kdo chtěl. Po rozchodu jsme se přesunuly do parku, kde jsme si dali obídek a menší chill, a z něj jsme se poté vydali na nádraží, odkud jsme jeli vlakem do Veselí nad Lužnicí. Tam jsme přestoupili na další vlak, který nás měl vzít až do Brna, ale kvůli výluce jsme v Náměšti přestoupili na autobus, který nás vzal až na hlavní nádraží a po měsíci hurá domů :).

6. den

Dneska jsme po klidném nočním spánku nasnídali a vypluli z našeho předposledního kempu. Cesta byla sice krátká (jeli jsme jen tak 9 km), ale čekala nás na ní spousta zábavných sjízdných jezů. Jelikož cesta byla krátká a my měli hodně času, po cestě jsme se samozřejmě opalovali, pojídali tyčinky, pouštěli si písničky a jen tak si chillovali. Po posledním jezu a peřejích jsme dorazili do našeho finálního kempu, kde jsme naložili lodě na odvoz, dali rychlou koupačku, vyluštili pár křížovek a do večeře se dali do pohody. Na večeři jsme měli vynikající chicken tikka masala, po kterém jsme si osladili bříška lahodným chia pudingem s ovocem a datlovým sirupem. Tento den byl sice dlouhý, ale to i naše noc (jelikož byla poslední museli jsme to řádně ukončit).

5. den

Dnes jsme se po rychlejší snídaňce a sbalení stanů jsme dali lodě na vodu a vyrazili na dlouhé vodní putování. Sice nám po většinu cesty svítilo sluníčko, ale bohužel nás dohonilo pár lokálních mráčku, které nás promočili až pod vesty(ale co nás nezabije, to nás posílí). V Plané nad Lužnicí jsme si dali místo oběda piškoty s mlékem, meloun a chvíli se opalovali. Potom už nám chybělo jen pár kiláčků do kempu, kde jsme si na večeři dali lahodné gnocchi se špenátovou omáčkou, po kterém jsme měli výborné tiramisu a den jsme zakončili 2 velmi záživnými hrami městečka Palerma. A nechali jsme si zdát krásné sny a zítřejší krátké cestě.

4. den

Dnes jsme ráno vyjeli z kempu ve Veselí nad Lužnicí a nasadili jsme velmi pohodové tempo, protože nás čekalo jen necelých 10 km. Po cestě jsme se opalovali (a spalovali), zpívali si písničky a vesele jsme pádlovali. Dojeli jsme do kempu Spartak u Soběslavi. V kempu jsme zahráli pár her Bangu, někteří si vyběhli na rozhlednu, hrál se volejbal a u vaření se zpívalo a Johanka nám hrála na kytaru. Na večeři jsme si pochutnali na boloňských špagetách a jako dezert jsme měli fat-free číský dort.

3. den

Dnešní den jsme o něco později započali vánočkami s marmeládkou, cereáliemi s mlékem a černým čajíkem. Potom jsme se vydali na cestu, ale asi tak po 40 minutách nás dohonily mraky a prakticky celý zbytek cesty jsme jeli v mokrých pláštěnkách a dešti. V kempu jsme si pak ale dali horkou spršku, pověsili mokré oblečení a na večeři nás čeká výtečný gulášek.

2. den

Verze Olík:

Ráno jsme pomalu vstali, nasnídali se a uklidili po sobě. Vypluly jsme snad na tu nejdelší cestu, která ještě bude čekat. Byla náročná, především metrové uličky mezi vrbami. Na konci cesty jsme musely přeplout Rožumberk, ale půlku z něj jsme přešli, protože byl velmi mělký. To jsem si osobně užil nejvíc. Nedlouho na to jsme dojeli do kempu, udělali si výbornou rajskou a oheň se zpěvem a šli spát.

Korektura ChatGPT:
Ráno jsme se pomalu vyhrabali ze spacáků, nasnídali se a trochu poklidili. Pak jsme konečně vyrazili na nejdelší plavbu, která nás ještě čekala. Byla to fakt makačka, hlavně ty úzké metrové uličky mezi vrbami. Na konci jsme museli přeplavat Rožmberk, ale půlku jsme šli pěšky, protože byl dost mělký. To mě bavilo úplně nejvíc! Nedlouho poté jsme dorazili do kempu, uvařili jsme si skvělou rajskou, rozdělal oheň a zpívali jsme u něj, než jsme šli spát.

1. den

Dneska jsme už o půl osmé vyrazili krásným autobusem z Lomů, kterým jsme dojeli až do daleké Třeboně. Tam jsme strávili tak hodinku v Kauflandu kde jsme nakoupili vše potřebné na náš 1. vodácký den. Z Třeboně jsme se tak 20 minutek přesouvali do Suchdolu nad Lužnicí kde jsme vyfasovali lodě, vesty a jeli jsme. Po 7 kilometrech jsme udělali zastávku na obídek a pošmakovali jsme si na chlebu s pařížákem (který nám od Slovenska fakt chyběl). Bohužel tam na nás ale útočily vosy a komáři a tak jsme rychle prchali. Ujeli jsme tak dalších 5 kiláčků při kterých nás potkalo pár pěrejí které jsme všichni přežili ve zdraví. Potom už jsme dojeli na naši finální destinaci v kempu Majdaléna, kde se momentálně připravují libové bramboráčky.